Co umí balík standardní výbavy e-shopu Elasticr?

15 min.
Co umí balík standardní výbavy e-shopu Elasticr?
  • O nás
  • Blog
  • Co umí balík standardní výbavy e-shopu Elasticr?

Elasticr startuje na 100 000 Kč. Co je obsahem každého nového e-shopu?

Responzivní šablona ve vašich firemních barvách

Bez podpory mobilních zařízení už si dnes neškrtnete, a my to víme. Každý náš e-shop je postavený na responzivní šabloně. Mohli jsme si vybrat cestu mobilní verze, ale to není ono. Vaši zákazníci mají tolik různých zařízení, že responzivita, tzn. přizpůsobení se na míru každému z nich, je jediná cesta k jejich spokojenosti.

Co vše se považuje za brandování?

Šablonu nestavíme od píky každému, ale i to dokážeme. V rámci standardní implementace vám připravíme šablonu do vašich firemních barev a i přesto bude vypadat unikátně, možností je hodně.

  • Úprava barevnosti dle vašich požadavků
  • Výměna loga a fontů
  • Layouty (rozvržení) stránek
  • a další vylepšení …

Podívejte se na naše reference, ať se sami přesvědčíte, že lze dělat ledascos.
Pokud chcete šablonu na míru, není problém. Začínáme na 50 000 Kč.

Připravená struktura navigací a výchozího obsahu

Navrhneme základní navigování e-shopem a vymyslíme rozvržení odkazů v navigacích. V některých případech je lepší volit horizontální navigace v záhlaví, pro větší počet sekcí zase vertikální navigaci v postranním panelu. Některé méně důležité odkazy je zase dobré umístit do patičky. Vše s vámi probereme a společně přijdeme na to nejlepší řešení. 

  • Navigace e-shopem
  • Navigace obsahem

Pro povinné obrazovky e-shopu navíc máme k dispozici vzory nebo předgenerované stránky.

  • Dopravy a platby
  • Pobočky
  • Kontakty
  • Obchodní podmínky
  • Reklamační řád
  • Ochrana osobních údajů
  • A další

Široké množství popisování produktů a jejich variant

Detail produktu nemusí být jen strohá stránka ale může překypovat informacemi a obsahem, který zákazníka k nákupu přesvědčí. 

  • Nabídka ručně voleného alternativního zboží
  • Nabídka ručně voleného doporučeného vybavení
  • Nabídka naposledy navštíveného zboží
  • Parametrické štítky pro snadnější filtrování katalogem (pánské/XL/černé/s kapucí)
  • Administrovatelné příznaky (tip, akce, novinka a další)
  • Pole pro fyzické parametry produktu (výška, váha, cukry, tuky …)
  • Galerie a videa
  • Propojené návody, recenze a další textový obsah
  • Nabídka dalších variant zboží

Standardní metody doprav a plateb

Dopravy a platby lze mezi sebou libovolně nakombinovat, mohou mít různé ceny a to i pro různé skupiny zákazníků nebo pro různé typy zboží (např. nadrozměrné). Určit také můžete od jaké částky bude mít zákazník dopravu či platbu zdarma

  • Administrace vlastních poboček
  • Česká pošta, DPD, PPL
  • Platby hotově, dobírkou i převodem z účtu

Další metody doprav a plateb lze přiobjednat. Některé máme už v ceníku, jiné pro vás na míru naimplementujeme.

Slevové kampaně

Chystáte výprodej, oslovujete zákazníky s nabídkou zlevněného zboží, nebo chcete do světa vypustit slevový kód s časovým omezením?

  • Procentní slevy i slevy v absolutní částce na konkrétní produkt s časovým omezením
  • Slevové kódy v procentní slevě i slevě v absolutní částce na vybrané kategorie nebo výrobce

Pokročilé SEO nástroje

Optimalizujte cílové stránky e-shopu na konkrétní dotazy, hrajte si s nastavením titulků a popisků stránek e-shopu tak, aby nalákaly nejen uživatele ale zlepšovali i vaši pozici ve vyhledávačích.

Vedle klasických vstupních stránek jako jsou kategorie nebo detail produktu lze také nadefinovat “long tail” výpisy zboží a získávat tak návštěvnost z vyhledávačů nad konkrétními dotazy (např. levné pračky Zanussi s horním plněním)

Parametrické vyhledávání a chytré našeptávání výsledků

Váš zákazník, váš pán. A čím lépe se mu nakupuje, tím lépe.

  • Díky chytrému vyhledávání s našeptávačem se dostane ke zbožím mrknutím oka
  • Přehledný parametrický filtr mu zjednoduší brouzdání katalogem a rychle si tak může zúžit nabídku zboží

Redakční systém pro tvorbu textového a multimediálního obsahu

E-shop není vždy nutně jen o prodeji produktů. Dejte svým zákazníkům něco navíc, pište o vás a pište pro ně. Sami v administraci tak můžete zpracovat:

  • Blogy
  • Poradny
  • Fotoreporty
  • Možnosti jsou neomezené…

Textový obsah navíc jednoduše dokážete propojit se stránkami produktů a nabízet tak rady, návody nebo recenze přímo v kontextu zboží.

Informování zákazníků o průběhu objednávky

Váš zákazník potřebuje vědět jak to vypadá s jeho objednávkou. Na každou změnu stavu objednávky lze odeslat e-mail, který se zákazníkovi automaticky odešle. 

  • Upozornění o stavu platby
  • Upozornění o stavu logistiky

Agregátory zboží 

Ve standardní výbavě podporujeme většinou českých agregátorů zboží. 

  • Heureka.cz
  • Google Merchant
  • Zbozi.cz
  • a další…

Exporty lze ale dělat na míru i vašim požadavkům. Do agregátorů vás můžeme i sami registrovat a vše nastavit za vás. Navíc si můžete přiobjednat podporu měření konverzí z těchto kanálů.

E-mail marketing

Oslovujte své zákazníky s pravidelnými nabídkami, slevovými akcemi nebo jim zasílejte unikátní obsah. E-maily je snadné sestavit, hezky vypadají a zobrazí se i na mobilních zařízeních.

  • Grafické šablony ve vašich firemních barvách
  • Jednoduchý “tvořič” e-mailů přímo v administraci e-shopu
  • Tvorba kampaní s jedním nebo celým seriálem e-mailů
  • Časově odložené kampaně

Platíte jen 0,04 Kč / odeslaný e-mail.

Na míru vyrobíme i kampaně spouštěné na základě pravidel, které si určíte.

Remarketingové kanály

E-shop má velkou podporu marketingových a remarketingových aktivit. Jejich vývoj tedy platit nemusíte. Služby stačí jen zapnout a pro vás to znamená jen mírné navýšení měsíčních nákladů za užívání.

  • Google remarketing, Adwords
  • Facebook remarketing

Import a export XML dat

Ruční práce je otrava, my to víme. Poskytujeme obecný XML a XLS import/export zboží, včetně kategorií, výrobců, skladů, štítků a dalších atributů produktů. 
Není pro nás problém i jakýkoliv feed na míru vyrobit.

Pravidelné aktualizace

Váš e-shop je v bezpečí. Pravidelně vydáváme nové verze s opravami chyb. A nejen to! Pokaždé, když vyrobíme nějakou cool novou věc nebo zlepšíme stávající, tak ji ve svém e-shopu najdete také. 

  • Bezpečnostní aktuzalizace
  • Vylepšování uživatelského prožitku v administrační i webové části

Udržování propojení na služby a systémy třetích stran (platební brány, dopravci, marketingové služby, atd …)

Online podpora

Nejste na to sami, to vám garantujeme. Náš profesionální tým vám poradí s nastavením a navede vás vždy na správnou cestu. Pokud něco nepůjde, udělá zásah za vás. K dispozici máte také podrobnou dokumentaci s návody jak, co a kde nastavovat a také podporu s odezvou do 24h

Co můžeme zlepšit?

  • Co vám nejvíce schází v e-commerce aplikaci Elasti.cr?
  • Co byste změnili, aby se vám s administrací e-shopu pracovalo lépe?
  • Jak vnímáte podporu a dokumentaci e-shopu? Můžeme něco zlepšit?

Vyplňte nám krátký dotazník

Kam dál?
Tipy a inspirace, které vám rozšíří obzory
Pickování zboží: Klíč k rychlé a bezchybné expedici
6 min.

Správně nastavený proces pickování zboží je jako dobře seřízený stroj – když běží hladce, všechno jde jako po másle. Když se ale zasekne, začínají se nabalovat problémy. 

Ať už jde o ztracený čas při hledání produktů, zvýšené náklady na práci, chyby či zpožděné objednávky. A nakonci je výsledek pokaždé stejný: naštvaný zákazník. 

Proto se od určité velikosti skladu vyplatí věnovat pickovací strategii pozornost a nevyskladňovat zboží úplně náhodně.

Jak na analytiku a měření e-shopu
E-shop bez měření je jak šachovnice bez královny
5 min.

„Tady se kopík zase utrhl, jaká šachovnice?" Zkuste ale vyhrát šachovou partii s průměrným šachistou, když byste neměli královnu. Dřív nebo později prohrajete. A takovou roli má analytika e-shopu. Můžete dlouho hrát, můžete i někoho porazit, ale bez kvalitních dat dlouhou partii nevyhrajete. A jelikož je dáma vznešená figura, musíte při všem tom měření samozřejmě dodržovat platnou legislativu, GDPR a český zákon o elektronické komunikaci. Co v e-shopové analytice měřit a jak na to?
 

Beneš & Michl: E-shop bez brandu je jako sex bez orgasmu
Beneš & Michl: E-shop bez brandu je jako sex bez orgasmu
15 min.

Je 14:15 a na Google Meet vytáčím Jakuba Michla a Jana Beneše, majitele stejnojmenné růžové agentury Beneš & Michl. Sotva se pozdravíme, kluci mě informují, že za mě vymysleli titulek. Trochu se zdráhám, ale pak mě ujišťují, že lepší přirovnání prostě nevymyslí. Stejně jako milenec, i e-shop může mít slušný výkon, ale měl by se snažit dodat i tu třešničku na dortu, to opravdové uspokojení. Ono se mu to totiž mnohokrát vrátí. A jak se tedy stát tím nejlepším a opěvovaným milencem pro vaše zákazníky?

Rádi pomůžeme s e‑commerce i Vám, ozvěte se.
Domluvit schůzku