První setkání uživatelů Elasticr

15 min.
První setkání uživatelů Elasticr

Ve středu 29. 3. 2017 jsme uspořádali oficiálně první setkání uživatelů Elasticr. Pozvání na neformální snídani do prostoru našeho coworkingového centra Hubbr v Havlíčkově Brodě přijali například zástupci e-shopů Hamé, Tripsport nebo Čtyřlístek.

Náhledli jsme pod pokličku e-shop nástroje Elasticr

Jan Prokeš, produkt manager platformy Elasticr, návštěvníkům při snídani prezentoval novinky, které se v aplikaci za poslední období odehrály.

Prezentace produktu Elasticr s majitelem Janem Prokešem

Jan Prokeš, manažer produktu, prezentuje novinky v nástroji Elasticr

Řekli jsme si jaké jsou současné trendy v českém e-commerce

Na poli online podnikání se pořád něco děje. Některé praktiky, které před pěti lety platily už přestávají platit, trh je čímdál nahuštěnější a je třeba o něj více bojovat. Jak se prosadit mezi obrovskou konkurencí, jak se odlišit a do čeho investovat, aby můj e-shop vydělával, prosperoval a živil mě? To jsou otázky, kterými jsme začínali druhou část naší prezentace.

Diskuze o tom, jak se zákazníkům s e-shopem pracuje

Vedli jsme s vámi diskuzi o tom, jak se vám s e-shopem pracuje

Elasticr je nástroj mnoha možností, ale každý s ním pracuje trochu jinak. Rádi jsme se dozvěděli vaše postřehy z praxe a vaše budoucí plány na poli e-commerce. Díky tomu můžeme stavět e-shopy blíže k potřebám vaším administrátorům i vaším zákazníkům.

První setkání uživatelů e-commerce platformy Elasticr

Výstupem byl i nápad spustit webovou stránku, kam by mohli zákazníci formou diskuze dávat přání na rozvoj aplikace, hlasovat a třeba se i rozdělit o financování rozvoje formou crowdfundingu s dalšími zákazníky platformy.

Nahlédněte pod pokličku e-shop nástroje Elasticr

První setkání u snídaně nás bavilo a bylo přínosné i pro naše zákazníky. Proto určitě nebylo poslední a my hodláme co čvrt roku setkání opakovat.

pdf

Prezentace k prohlédnutí a stažení495.55 KB

Přijďte na příští setkání

Kam dál?
Tipy a inspirace, které vám rozšíří obzory
Pickování zboží: Klíč k rychlé a bezchybné expedici
6 min.

Správně nastavený proces pickování zboží je jako dobře seřízený stroj – když běží hladce, všechno jde jako po másle. Když se ale zasekne, začínají se nabalovat problémy. 

Ať už jde o ztracený čas při hledání produktů, zvýšené náklady na práci, chyby či zpožděné objednávky. A nakonci je výsledek pokaždé stejný: naštvaný zákazník. 

Proto se od určité velikosti skladu vyplatí věnovat pickovací strategii pozornost a nevyskladňovat zboží úplně náhodně.

Jak na analytiku a měření e-shopu
E-shop bez měření je jak šachovnice bez královny
5 min.

„Tady se kopík zase utrhl, jaká šachovnice?" Zkuste ale vyhrát šachovou partii s průměrným šachistou, když byste neměli královnu. Dřív nebo později prohrajete. A takovou roli má analytika e-shopu. Můžete dlouho hrát, můžete i někoho porazit, ale bez kvalitních dat dlouhou partii nevyhrajete. A jelikož je dáma vznešená figura, musíte při všem tom měření samozřejmě dodržovat platnou legislativu, GDPR a český zákon o elektronické komunikaci. Co v e-shopové analytice měřit a jak na to?
 

Beneš & Michl: E-shop bez brandu je jako sex bez orgasmu
Beneš & Michl: E-shop bez brandu je jako sex bez orgasmu
15 min.

Je 14:15 a na Google Meet vytáčím Jakuba Michla a Jana Beneše, majitele stejnojmenné růžové agentury Beneš & Michl. Sotva se pozdravíme, kluci mě informují, že za mě vymysleli titulek. Trochu se zdráhám, ale pak mě ujišťují, že lepší přirovnání prostě nevymyslí. Stejně jako milenec, i e-shop může mít slušný výkon, ale měl by se snažit dodat i tu třešničku na dortu, to opravdové uspokojení. Ono se mu to totiž mnohokrát vrátí. A jak se tedy stát tím nejlepším a opěvovaným milencem pro vaše zákazníky?

Rádi pomůžeme s e‑commerce i Vám, ozvěte se.
Domluvit schůzku