Funkcemi nabitý framework jako pevný základ pro jakýkoliv e‑shop stavěný na míru
Elasticr SHOP je náš vlastní framework, který využíváme jako základ při tvorbě e-shopů na míru. Je už v základu nabitý spoustou funkcí, které nemusíme pokaždé stavět od nuly. Neplatíte u nás tedy za software, ale pouze za službu implementace na míru.
Klíčové funkce frameworku
Veškerý obsah e-shopu spravujete v přehledném Drag and Drop editoru bez potřeby znalosti kódu a programování.
Definujte si libovolně různé typy článků a rubriky pro přehlednou kategorizaci a filtrování vašeho blogového obsahu.
Jak obsah vypadá vidíte přímo v administraci, takže si vše před publikací na ostrou verzi e-shopu můžete otestovat.
Obsahové komponenty nemusí dlouho a draze tvořit programátor či kodér, vše zvládnete v nástroji pro tvorbu komponent.
Můžete spravovat více e-shopů a kanálů prostřednictvím jedné administrace namísto v 10 různých systémech.
Systém disponuje propojeností mezi jazyky a umožňuje vám tak prezentovat jeden obsah vašeho e-shopu ve více jazycích.
Obsah webu nemusíte překládat ručně. Máme připravenou integraci inteligentního automatického překladače DeepL.
Můžete definovat ceny pro jednotlivé kanály, měny a země, nebo využít fallback na výchozí cenu dle kurzu ČNB.
Vytvářejte cenová pravidla pro různé skupiny zákazníků. Můžete hromadně definovat slevy, marže, výprodeje a další.
Nastavte individuální ceny pro konkrétního zákazníka, můžete přidat slevy, upravit marže nebo nastavit ceník zcela na míru.
Každý produktu má svůj typ, ten nese jaké parametry má administrátor vyplnit ať nemusí vymýšlet jaké parametry nastavit.
Vytvořte a prodávejte různé varianty produktů, můžete tak prodávat s možností volby velikosti, barvy a spoustu dalších.
Dejte zákazníkům možnost navolit si vše tak, jak potřebují díky propracovanému konfigurátoru zakázkové výroby.
Snadno si nastavíte příslušenství, doplňky nebo další související zboží k danému produktu nebo celé skupině.
Systém je legislativně připraven na prodej specifických produktů jako je alkohol, léčiva, potravin a dalších specifických produktů.
Prodávejte produkty po měřitelných jednotkách, můžete prodávat např. po metrech produkty jako jsou řetězy apod.
Zakládáme si na propracovaném a intuitivním UX uživatelského rozhraní, ve kterém se tak vy ani zákazník neztratí.
Kromě objednávek systém umožňuje zákazníkům vytvářet i poptávky, na které následně připravíte individuální nabídky.
Umožněte rychlou rezervaci zboží v prodejně. Při připravenosti zboží systém automaticky notifikuje zákazníka.
Virtuální kategorie umožňují snadno spravovat sortiment. Stačí definovat masku, např. "všechny Samsung televize".
Vašim zákazníkům můžete nabídnout slevové kódy, vouchery nebo třeba dárky u produktů, vše je v systému připraveno.
Integrujeme kódy a skripty přes Google Tag Manager, což usnadňuje přidání nástrojů bez vkládání skriptů přímo kódu webu.
Platforma má nastavené Google Analytics 4, měření a zasílání analytických dat do systémů jako Google, Sklik a FB Pixel.
Pro pohodlnou automatizaci e-mailů máme napojený Ecomail pomocí API a všechna důležitá data do něj přenásšíme.
Systém za vás vyřeší produktové XML feedy pro srovnávače zboží jako je např. Heureka, Zboží nebo Google Merchant.
Ihned vidíte jak se daří jednotlivým produktům, statistiky vašich zákazníků i celkový přehled skladu nebo e-shopu.
Každé zboží má svojí pozici a vy vždy víte, kde se co nachází. Skladník nechybuje, nebloudí a jde nejkratší možnou cestou.
Sklad si můžete rozdělit do zón a uspořádát sklad tak, aby nejčastěji prodávané zboží bylo dostupné k expedici snadno a rychle.
Systém prasu se sériovými číslami a zajišťuje stoprocentní tracebilitu každého kusu zboží od příjmu až po prodej.
Systém hlídá šarže a trvanlivost produktů a díky principu FEFO (First Expire - First Out) a snižuje množství prošlého zboží.
Pracujte s libovolným počtem skladů a lokací, vše z pohodlí jedné administrace pro hladký tok zboží mezi sklady.
Navíc máte k dispozici i aplikaci pro mobily a terminály, ta efektivně snižuje chybovost a navádí skladníky při každé činnosti.
Celý systém je plně reaktivní což zajišťuje, že veškeré změny a úkony úkony se projeví na všech zařízeních v reálném čase.
Aplikace přesně naviguje řidiče, zajistí optimální trasování a umožní kurýrovi i manažerovi sledovat stav denní rozvážky.
Objednávka dodvateli může vznikat automaticky dle objednávek zákazníků, při poklesu zásob nebo samozřejmě ručně.
U dodaného zboží si snadno překontrolujete zda je vše za správnou cenu a ve správném počtu jako jste objednávali.
Z dodacího listu snadno vytvoříte přijemku, systám vás pak inteligentně navede, kam zboží ve skladě máte dát.
Při expedici terminály skladníka vedou tak, aby nic nehledal a při pickování produktů z objednávky neudělal chybu.
E-shop umožňuje uživatelům pohodlné vytvoření vratek a reklamací, administrace zase jejich efektivní správu.
Je jen na vás, zda chcete doklady vytvářet přímo v systému, nebo pomocí API ve vašem aktuálním účetním programu.
Už žádné běhání po skladu s papírem v ruce, proces inventury je automatizovaný a snižujete chybovost skladníků.
Systém je plně pokrytý přes API, je tedy možné napojit libovolné aplikace třetích stran, na které jste zvyklí.
Samozřejmě není možné vypsat všechny funkce, které systém má. Zároveň pokud by vám nějaká funkce skutečně chyběla, je možné ji do systému dodělat tak, aby systém pokryl všechny vaše potřeby. Domluvte si s námi schůzku, celý systém s vámi projdeme a vše vám ukážeme do podrobna.