Česká pošta a portál Bodovka

Česká pošta a portál Bodovka

Na míru vytvořený portál pro Českou poštu, který slouží více než 12 000 zaměstnancům k motivaci, rozvoji a výběru zajímavých odměn za jejich aktivitu při prodeji služeb ČSOB.

Klient v křesle pracuje na zaměstnaneckém portálu Bodovka

Jaké byly hlavní cíle projektu Bodovka

Primárním cílem bylo zvýšit aktivitu zaměstnanců v rámci prodeje produktů skupiny ČSOB a patřičně je za to odměnit. Předávání informací a produktových změn od manažerů k zaměstnancům a pobočkám bylo problematické.

Důležité bylo také centralizovat veškeré vzdělávání, jelikož know-how je pro úspěšnost prodeje klíčové.

  • Podklady pro vzdělávání online a na jednom místě
  • Bohatý motivační program, který aktivuje k výkonu
  • Katalog s pestrou nabídkou odměn pro zaměstnance
Logo České pošty

Všechny důležité informace na jednom místě

Bodovka je uzavřený systém, který připomíná e‑shop pouze tím, že obsahuje katalog odměn. Bodovka je informačním mostem mezi manažery a zaměstnanci České pošty. Platforma nabízí e‑learning, informace o bankovních produktech, nástroje pro tvorbu prodejního plánu, reporting, žebříčky a certifikace.

Aplikace podléhá přísným bankovním pravidlům v oblasti bezpečnosti a klient má také smluvně zajištěné SLA na podporu a údržbu serverů.

4,5 hodiny

prům. doba přiřazení úkolu na podpoře

99,99%

uptime aplikačních serverů

12 000+

zapojených zaměstnanců

10 000+

odměn v katalogu

Ukázka uživatelského rozhraní

Na co jsme s klientem pyšní

Snížení nákladů na vzdělávání

Přímo v aplikaci si mohou zaměstnanci zkoušet cvičné testy, stahovat e‑booky nebo třeba zdokonalovat obchodní dovednosti. Součástí e‑learningu jsou i aktuální produktové novinky, srovnání s konkurencí a směrnice k daným produktům. Vzdělávání je k dispozici online kdykoli pro každého.

Reporting a data pro manažery

A nejen pro ně. Manažeři mohou sledovat plnění plánu konkrétní pobočky i jednoho zaměstnance. Vidí, co a jak prodávají a mohou plány dle toho upravovat. Stejně tak zaměstnanec má k dispozici statistiky svých prodejů a plnění svého plánu, který si předtím sestavil a určil.

Pestrá nabídka odměn

Chtěli jsme, aby odměny v Bodovce stály za to. Zaměstnanci mohou za nasbírané body kupovat zážitkové poukazy, zahraniční pobyty, elektroniku a spotřebiče, sportovní vybavení či kosmetiku. Reklamní předměty a zbytečnosti jako klíčenky či kachničky do vany v ní nenajdete.

Soutěže pro nejlepší a tipování

Sběr bodů, soutěže o zájezd či tipování klientů. Možností motivace je na portále mnoho.. Každý sbírá body za prodané produkty, nicméně abychom je popostrčili, nejlepší z nich odměníme navíc. No a pokud někdo nemůže produkt prodat, může zákazníka "přihrát" kolegovi. O odměnu se pak podělí.

Penetrační testy a podpora

Aplikace každoročně prochází penetračními testy, ctí bankovní organizační strukturu a drží se dle přání klienta Top Ten bezpečnostních doporučení od OWASP. Součástí projektu je také podpora s reakční dobou do 8 hodin a provoz a monitoring serverů, na kterých aplikace běží.

Seznam přání a plnění plánu

Každý si může tvořit svůj seznam přání a přidávat do něj vytoužené odměny. Zároveň si může tvořit svůj prodejní plán a upravovat ho dle toho, které bankovní produkty zrovna letí. Plnění plánu, umístění v žebříčku, stav bodů a svého seznamu přání má zaměstnanec k dispozici kdykoli v reálném čase.

Během let se pro nás Elasticr stal nejen dodavatelem portálu Bodovka, ale především spolehlivým partnerem. Toto v dnešní době bohužel není standardem, a právě o to více si nastavené spolupráce vážím. Velmi oceňuji proaktivnost kolegů a skvělou přátelskou komunikaci.

David Veselý
Vzdělávání a motivace ČSOB

S bankou spolupracujeme již několik let a partnerství si velmi vážím. Líbí se mi, že klient nám své potřeby na projektu předává jasně a včas, řešení však nechává na nás. Oceňuji také pružnou komunikaci, která nemusí být u velkých subjektů samozřejmostí.

Jan Prokeš
Ředitel Elasticr
Rádi pomůžeme s e‑commerce i Vám, ozvěte se.
Domluvit schůzku