Mateza

Mateza

Z původně rodinné firmy založené na přelomu 90. let se stal přední prodejce a výrobce strojních součástí. Pro firmu Mateza od roku 2014 rozvíjíme robustní B2B i B2C e‑shop, který dnes patří mezi hlavní obchodní kanály společnosti.

Co se nám ve spolupráci s klientem podařilo

8 let úspěšného partnerství

Od prezentačního webu až po multichannel e-shop s marketingem.

Redesign e-shopu v roce 2022

Nový přehledný design, uživatelský přívětivá administrace a čistý kód v back-endu.

Přes 25 cenových pravidel

Přípraveno pro práci s věrnostním programem a VIP zákazníky.

Multichannel na Slovensko

Další měna, dopravy, zákazníci a přepočet cen - v jedné administraci.

E-shop robustní, ale i tak stále rychlý

ElasticSearch bleskově načte celý katalog, vyfiltruje nebo vyhledá zboží.

Notebook s ukázkou homepage e-shopu Mateza

E-shopové řešení na míru s více než 55 000 produkty

Mateza začínala na přelomu 90. let jako malá “garážová” prodejna se stovkou ložisek. Dnes má 3 pobočky, skladem přes 50 000 produktů a tisíce stálých zákazníků. Jejím cílem je nabízet kutilům, zemědělcům, přeprodejcům, autodílnám i velkým firmám vše “pod jednou střechou”. Od roku 2014 s tím Mateze hrdě pomáháme i my tvorbou e-shopu a správou marketingu.

Na e-shopu najdete přehledný katalog a filtraci, poradnu, rychlé vyhledávání, věrnostní program, zakázkovou výrobu a spoustu funkcí na míru strojírenskému odvětví. Během 8leté spolupráce se z e-shopu stal jeden z hlavních prodejních kanálů Matezy a jeho důležitost a výkon každým rokem roste.
 

Ložiska se nakupují jinak než trička či mobily

Na Mateze nakupují přeprodejci, autodílny, servisní místa, zemědělci, nákupčí z velkých firem, ale i kutilové. A velká část z nich ve velkých objemech a pravidelně. Abychom jim nákup usnadnili, najdou zákazníci na Mateze spoustu vychytávek ušitých pro snadný a opakovaný nákup.

  • Rezervace zboží na prodejnu na pár kliků
  • Online poptávka zakázkové výroby
  • Platby na zálohovou fakturu či rozdělení objednávky
  • Rozdělení objednávky, nadrozměrové a paletové dopravy
  • Věrnostní program a cenové hladiny
Notebook s otevřeným uživatelským rozhraním Google Analytics

Online marketing a komunikace od A do Z

Na základě marketingového plánu, obchodní strategie a pravidelného reportingu  spravujeme online marketing od A do Z. Díky tomu má klient čas a energii věnovat se tomu, v čem je nejlepší - tedy rozvoji svého byznysu.

  • Výkonnostní marketing - Google Ads, Sklik, Facebook
  • Zbožové srovnávače Heureka a Zboží.cz
  • Správa Facebooku a tvorba komunikace
  • Tvorba obsahu pro web, blog a slovník pojmů
  • Příprava e-mailových šablon, newsletterů a automatizací
  • SEO, Linkbuilding, GA4 implementace
25%

průměrný meziroční růst e-shopu.

30%

návštěvnosti z organického vyhledávání.

1 mil.+

roční rozpočet spravovaných kampaní.

1000+

pozitivních recenzí na Heurece

Zobrazení příspěvku s věrnostním programem Mateza na sociální síti Facebook

Věrnostní program pro více než 10 000 stálých zákazníků

Přes 70 % obratu Matezy tvoří opakované nákupy a stálí zákazníci - retence nově získaných zákazníků je pro klienta tedy naprosto klíčová. E-shop proto mimojiné disponuje věrnostním programem. Dle obratu je zákazníkovi přidělena zákaznická skupina, která automaticky zlevňuje produkty na e-shopu až o 25 %. Stačí se registrovat.

  • Automatické přesouvání uživatelů mezi skupinami
  • Připisování obratu na účet jak z e-shopu, tak na pobočce
  • E-mailové notifikace o změně skupiny a výše slevy
  • Individuální skupiny pro VIP zákazníky
10 000+

zákazníků ve věrnostním programu.

70 %

obratu tvoří opakované nákupy.

30 %

všech zákazníků si vytvoří účet.

Na co ještě jsme s Matezou pyšní

Ukázka snadné administrace e-shopu Mateza a na platformě Elasticr

Správa obsahu e-shopu bez kódu

Díky naší platformě může veškerý obsah - od produktů, přes kategorie, až po články, menu, kontaktní stránku či homepage spravovat ve vizuálním tvůrci úplně každý, bez čárky kódu.

Kompletní propojení s ERP ESO9

E-shop je plně synchronizován s informačním systémem klienta. Přenáší se produkty, skladové zásoby, stavy objednávek, cenová pravidla pro odběratele, data zákazníků a další.

Propojení s pobočkami

Mateza má 3 pobočky - v Jihlavě, Brně a Havl. Brodě. E-shop umožňuje rezervaci, osobní odběr a vždy zobrazuje realný čas vyzvednutí na pobočce i s případnými transfery.

Jak hodnotí zákazníci zkušenost e-shopem

Pokaždé nákup bez jakéhokoliv problému, zboží bezchybné a velice rychlé doručení!

Ověřený zákazník

Vše na e-shopu přehledné, rychlá a výborná komunikace i dodání objednaného zboží. Vřele doporučuji

Vladimír B.

Jsem velmi spokojen, rychlá a bezproblémová dodávka objednaného zboží. Vřele doporučuji dalším zákazníkům.

Ověřený zákazník

Veliká spokojenost, vše proběhlo rychle, zboží v bezvadném stavu, navíc ještě jednotlivá nestandardní balení popsána a rozdělena.

Zákazník Luboš

Hodnocení spolupráce s klientem

Spolupráce vždy probíhala bezchybně. Elasticr tým se vždy snaží najít a poté uvést do praxe takové řešení, které nám bude s ohledem na náš záměr a potřeby našich zákazníků nejvíce vyhovovat.

Ing. Bohumil Dvořák
Ing. Bohumil Dvořák
Vedoucí e‑shopu Mateza

Spolupráce si neskutečně vážím. Domluva je vždy bezproblémová, cítím plnou důvěru při rozvoji e‑shopu a jasnou vizi, kam Matezu posouvat dál. Ať už jde o procesy, obchod, e‑shop či marketing.

Jan Prokeš
Jan Prokeš
Ředitel Elasticr
Rádi pomůžeme s e‑commerce i Vám, ozvěte se.
Domluvit schůzku