Mateza
Z původně rodinné firmy založené na přelomu 90. let se stal přední prodejce a výrobce strojních součástí. Pro firmu Mateza od roku 2014 rozvíjíme robustní B2B i B2C e‑shop, který dnes patří mezi hlavní obchodní kanály společnosti.
Co se nám ve spolupráci s klientem podařilo
Od prezentačního webu až po multichannel e-shop s marketingem.
Nový přehledný design, uživatelský přívětivá administrace a čistý kód v back-endu.
Přípraveno pro práci s věrnostním programem a VIP zákazníky.
Další měna, dopravy, zákazníci a přepočet cen - v jedné administraci.
ElasticSearch bleskově načte celý katalog, vyfiltruje nebo vyhledá zboží.
E-shopové řešení na míru s více než 55 000 produkty
Mateza začínala na přelomu 90. let jako malá “garážová” prodejna se stovkou ložisek. Dnes má 3 pobočky, skladem přes 50 000 produktů a tisíce stálých zákazníků. Jejím cílem je nabízet kutilům, zemědělcům, přeprodejcům, autodílnám i velkým firmám vše “pod jednou střechou”. Od roku 2014 s tím Mateze hrdě pomáháme i my tvorbou e-shopu a správou marketingu.
Na e-shopu najdete přehledný katalog a filtraci, poradnu, rychlé vyhledávání, věrnostní program, zakázkovou výrobu a spoustu funkcí na míru strojírenskému odvětví. Během 8leté spolupráce se z e-shopu stal jeden z hlavních prodejních kanálů Matezy a jeho důležitost a výkon každým rokem roste.
Ložiska se nakupují jinak než trička či mobily
Na Mateze nakupují přeprodejci, autodílny, servisní místa, zemědělci, nákupčí z velkých firem, ale i kutilové. A velká část z nich ve velkých objemech a pravidelně. Abychom jim nákup usnadnili, najdou zákazníci na Mateze spoustu vychytávek ušitých pro snadný a opakovaný nákup.
- Rezervace zboží na prodejnu na pár kliků
- Online poptávka zakázkové výroby
- Platby na zálohovou fakturu či rozdělení objednávky
- Rozdělení objednávky, nadrozměrové a paletové dopravy
- Věrnostní program a cenové hladiny
Online marketing a komunikace od A do Z
Na základě marketingového plánu, obchodní strategie a pravidelného reportingu spravujeme online marketing od A do Z. Díky tomu má klient čas a energii věnovat se tomu, v čem je nejlepší - tedy rozvoji svého byznysu.
- Výkonnostní marketing - Google Ads, Sklik, Facebook
- Zbožové srovnávače Heureka a Zboží.cz
- Správa Facebooku a tvorba komunikace
- Tvorba obsahu pro web, blog a slovník pojmů
- Příprava e-mailových šablon, newsletterů a automatizací
- SEO, Linkbuilding, GA4 implementace
průměrný meziroční růst e-shopu.
návštěvnosti z organického vyhledávání.
roční rozpočet spravovaných kampaní.
pozitivních recenzí na Heurece
Věrnostní program pro více než 10 000 stálých zákazníků
Přes 70 % obratu Matezy tvoří opakované nákupy a stálí zákazníci - retence nově získaných zákazníků je pro klienta tedy naprosto klíčová. E-shop proto mimojiné disponuje věrnostním programem. Dle obratu je zákazníkovi přidělena zákaznická skupina, která automaticky zlevňuje produkty na e-shopu až o 25 %. Stačí se registrovat.
- Automatické přesouvání uživatelů mezi skupinami
- Připisování obratu na účet jak z e-shopu, tak na pobočce
- E-mailové notifikace o změně skupiny a výše slevy
- Individuální skupiny pro VIP zákazníky
zákazníků ve věrnostním programu.
obratu tvoří opakované nákupy.
všech zákazníků si vytvoří účet.
Na co ještě jsme s Matezou pyšní
Správa obsahu e-shopu bez kódu
Díky naší platformě může veškerý obsah - od produktů, přes kategorie, až po články, menu, kontaktní stránku či homepage spravovat ve vizuálním tvůrci úplně každý, bez čárky kódu.
Kompletní propojení s ERP ESO9
E-shop je plně synchronizován s informačním systémem klienta. Přenáší se produkty, skladové zásoby, stavy objednávek, cenová pravidla pro odběratele, data zákazníků a další.
Propojení s pobočkami
Mateza má 3 pobočky - v Jihlavě, Brně a Havl. Brodě. E-shop umožňuje rezervaci, osobní odběr a vždy zobrazuje realný čas vyzvednutí na pobočce i s případnými transfery.
Jak hodnotí zákazníci zkušenost e-shopem
Hodnocení spolupráce s klientem
Spolupráce vždy probíhala bezchybně. Elasticr tým se vždy snaží najít a poté uvést do praxe takové řešení, které nám bude s ohledem na náš záměr a potřeby našich zákazníků nejvíce vyhovovat.
Spolupráce si neskutečně vážím. Domluva je vždy bezproblémová, cítím plnou důvěru při rozvoji e‑shopu a jasnou vizi, kam Matezu posouvat dál. Ať už jde o procesy, obchod, e‑shop či marketing.