Vyřešíme všechny vaše starosti a procesy na skladu
Zrychlíme expedici objednávek, zpřehledníme stav a pohyb zboží, zminimalizujeme chybovost skladníků a automatizací procesů vám ušetříme spoustu času i nákladů.
Každý kdo má sklad (bohužel) dobře ví, jaké to je žít v chaosu
Zboží se hledá, ztrácí, kazí, skladníci chybují, expedice drhne a zákazník nadává. A vy? Vám tečou nervy, peníze a cenný čas, který chcete věnovat byznysu, nikoliv požárům na skladu.
Nejčastější příznaky NEŘÍZENÉHO skladu
❌ Často hledáte zboží a skladujete chaoticky, náhodně a pokaždé jinam. Pohyb zboží je netransparentní.
❌ Přesně nevíte, kde (a co) máte skladem, co vám chybí, co vám zrovna přišlo a co lze expedovat.
❌ Děláte hodně ručně - od objednávek zboží, přes doklady, kontrolu zboží, komunikaci se zákazníky.
❌ Nehraje vám expedice, protože skladníci bloudí, dělají chyby, nejsou efektivní a nosí sklad v hlavě.
❌ Jste zavaleni papíry místo toho, abyste skladové i účetní doklady generovali a automatizovali.
❌ Nemáte data, abyste se mohli dobře rozhodovat, reagovat na situaci a maximalizovali váš zisk.
❌ Děsí vás vratky, reklamace, storna, refundace plateb, inventura a další nutné procesy na skladu.
❌ Stojí vás hodně lidi - máte jich víc, než by bylo optimální a k tomu trvá každého dlouho zaučit.
I vy můžete skladovat bezchybně jednodušše a v klidu
Už nikdy nepošlete modré Lko místo XLka jen proto, že v regálu vypadají stejně. Konec hledání zboží. Konec běhání po skladu s papírem v ruce. Konec řízení skladu na koleni. Zkrátka konec zdržování se věcmi, které by se měly ve skladu zařidt sami a bez chyb.
Vyřešte skladování jednou provždy a nechte to na nás
1. Unikátní systém - Elasticr WMS
Hlídá zásoby, řídí skladníky, sleduje zboží, optimalizuje a automatizuje drahou režii. Řeší sklady od A do Z – od nákupu, přes expedici až po reklamace či inventury.
2. Procesní partner - Řízení skladů na klíč
Ještě důležitější než nástroj je mít se o koho opřít. Navrhneme fungování všech procesů a uvolníme vám ruce, abyste se mohli věnovat byznysu, ne požárům na skladu.
Výhody ŘÍZENÉHO skladu pocítíte okamžitě
To, co jste dříve dělali ručně hodiny, se dnes může dít samo nebo na 1 klik. Takže se můžete vy i vaši kolegové věnovat důležitější práci a ne věcem, které jen zdržují a nic vám nevydělají.
✔️ 100% přehled nad pohybem zboží
Vždy přesně víte, co-kde-kdy-jak máte skladem, jaké zboží vám chybí, co vám právě přišlo, co je objednáno u dodavatele a co jste právě odeslali.
✔️ Efektivní skladníci, kteří nechybují
Skladníci nemusí přemýšlet. Ať už jde o příjem nebo expedici, systém je vede krok za krokem, neustále vše kontroluje a nedovolí jim udělat chybu.
✔️ Blesková expedici objednávek
Zákazník nečeká, skladník totiž nehoubaří. Vždy jde pro žboží nejrychlejší cestou a systém ho nenechá udělat chybu. Štítek k dopravci vytisknete na 1 klik.
✔️ Úspora času a peněz na režii
Systém hlídá zásoby, objednává zboží, tvoří doklady, komunikuje se zákazníky a mnoho dalšího. A vy? Vy děláte jen to, co dává smysl.
✔️ Pokryjeme distribuci od A do Z
Vyřešíme všechny procesy distribuce. Od objednávky u dodavatele, závozu, příjmu a naskladnění, přes transfery mezi sklady a pobočkami, až po expedici a reklamace.
✔️ Úspora na lidech & škálovatelnost
Spolu se zvýšenou efektivitou se nese i potřeba méně zaměstnanců. A až vyrostete nebo naberete brigádníky, stačí jim dát do ruky skener a fungují do 10 minut.
Sklad na klíč – vy rostete, my se staráme
🥴 Víte co vás na skladu štve, ale nemáte čas nebo chuť to sami řešit.
🥴 Jste profík v oboru, ale s procesy narážíte a nemáte se s kým poradit.
🥴 Nechcete klikáko či krabici, do které se má vejít každý a řeší 1 věc.
🥴 Vyrostli jste (nebo chcete) a procesy vás teď zbytečně brzdí.
🥴 Jste přehlceni nástroji, doplňky a systémy, kde každý dělá něco.
✅ Celý proces změny táhneme my a vy máte čas na byznys.
✅ Pečují o vás odborníci, kteří vás procesy provází a řeší je.
✅ Máte modifikovatelný systém, který funguje na míru vašemu provozu.
✅ Místo kupy nástrojů máte 1 řešení, které řeší sklady od A do Z.
✅ Škálujete a místo toho, aby vás procesy brzdily, tak vám pomáhají.
Skladovou džunglí vás provedeme od začátku do konce
Vždy víte, kde se nacházíte, na čem děláme a co vás čeká. Projekťáka máte na dosah 1 telefonu či e-mailu.
Uděláme audit skladů a procesů. Zjistíme, co vám funguje, co vás naopak trápí a jak potřebujete, aby procesy fungovaly.
Odhadujeme náročnost a předkládáme nabídku. Dáme-li si zelenou, připravujeme zevrubné zadání a plán pro fungování každého procesu.
Celé WMS oživujeme, napojujeme a nastavujeme. Provoz vám nijak neomezíme a drtivou většinu zvládneme online.
Předáváme plně nastavené funkční WMS včetně terminálů. Samozřejmostí je zaškolení zaměstnanců, neustálá podpora a možnosti rozvoje.
Náš úkol je zjistit, co vám funguje (co naopak nikoliv) a navrhnout ideální řešení.
Takové, které se přizpůsobí vám, ne naopak.
Žádné univerzální šablony, ale řešení šité na míru vašemu provozu.
Naše logistické centrum poskytuje outsourcing logistiky mnoha e‑shopům a projektům. Jsem rád za spolupráci s kolegy z Elasticru, kteří bez problémů reagují na jakýkoli vývoj a hledají s námi cesty, jak procesy ve skladu zefektivnit a automatizovat.
Pár střípků ze samotného Elasticr WMS
To, co jste dříve dělali ručně hodiny, se dnes může dít samo nebo na 1 klik. Takže se můžete vy i vaši kolegové věnovat důležitější práci a ne věcem, které jen zdržují a nic vám nevydělají.
Díky API s WMSkem propojíme jakékoliv vaše stávající systémy. Ať už jde o ERP a účetní software, e-shopové řešení, marketplacy a další.
To jediné, co budete muset tisknout, jsou štítky pro přepravce. Veškerá data jsou v systému a skenerech, nikoli na papírech, v hlavě a šanonech.
WMS řeší vše spojené se skladováním - od nákupu zboží, závozu a příjmu, přes transfery mezi sklady a pobočkami, až po expedici, inventury i reklamace.
Elasticr WMS vám ušetři čas, nervy i režijní náklady. Objedná zboží, pošle/vygeneruje doklady, komunikuje se zákazníkem, pohlídá zásoby a spoustu dalšího.
Elasticr WMS nám pomáhá v optimalizaci procesů dohnat dobu. Starý systém spoléhal na paměť kolegů na skladě, což mělo za následek delší čas zaučení nováčků a větší šanci na záměnu zboží.
Kromě softwaru zajistíme i veškerý hardware a infrastrukturu
Stejně jako se nebudete muset starat o vymýšlení procesů, nebudete hledat ani dodavatele na hardware. V rámci realizace zajistíme také veškeré potřebné vybavení.
- prezentace variant a testování produktů
- zasíťování skladu a pokrytí WiFi
- dodání tiskáren a ručních skenerů
- nastavení a montáž na místě
Třešničky na dortu, které jsou u nás samozřejmostí
Žádné licenční poplatky
Používáme open-source, technologie je tedy ZDARMA nečekají vás žádné poplatky za licence v desítkách tisíc.
Novinky a aktualizace ZDARMA
Elasticr WMS aktualizujeme i několikrát týdně. Nejnovější verzi a všechny nové fičury získáte vždy ZDARMA.
Provoz v cloudu 24/7
Nic si neinstalujete. Vše běží 24/7 jako web aplikace na našich serverech a za provoz 100% zodpovídáme my.
Prvotřídní bezpečnost
Bezpečnost nebereme na lehkou váhu. Díky dlouholeté práci pro banku aplikace pravidelně prochází penetračními testy.
Přes 3 MILIÓNY. Tolik kusů zboží ročně bezchybně uskladníme & doručíme pro naše klienty.
Ať už jste B2B distributor, klasický B2C e-shop něbo něco mezi, z řízeného skladu budete těžit okamžitě.
Ingredi Europa - WMS pro řízení B2B skladu expedice do celé Evropy
Ingredi Europa dodává specializované příslušenství více než 25 značek po celé ČR a centrální Evropě. Skladuje přes 70 000 kusů 1500 různých druhů zboží a patří mezi distributory příslušenství pro Apple, Samsung, Xiaomi, Ledger či Spigen.
Lumax-Nábytek.cz - WMS pro řízení skladů, výroby a rozvozu
Lumax-nábytek.cz otevírá tisícům zákazníkům svět moderních interiérů. Klientovi se za pomocí Elasticr WMS kompletně staráme o řízení e-shopových (a showroomových) skladů, řízení vlastního rozvozu objednávek a zadávání zboží do výroby.
Ergotep - WMS pro řízení 3500m² fullfilment centra
Zajišťujeme provoz logisticekého centra Ergotep, které se stará distribuci více než 20+ e‑commerce projektům včetně velikánů jako jsou Tescoma, Vileda či Hamé.
Orientační cena skladového řešení na klíč
Cenu za ímplementaci WMS kalkulujeme vždy individuálně. Přičemž časově ty nejpřímočařejší provozy zvládneme nasadit za pár týdnů, ty složitější v rozmezí 2-4 měsíců.
S našimi postupy, pečlivostí a chytrostí WMSka bohužel realizaci nezvládneme.
Rádi však poskytneme konzultaci a doporučíme, jakou cestou se pro teď vydat.
Zvládneme plnohodnotné nasazení WMS a vyřešíme všechny klíčových procesy na vašem skladu.
Zpravidla se jedná o menší či středně velké provozy bez atypických procesů a za využití stávajících napojení či funkcí.
Ať už máte atypické procesy, více skladů, tisíce artiklů či objednávek nebo specifické požadavky na integraci, postaráme se o to, aby vás skladování už nikdy netrápilo.
Z naší zkušenosti se vyšší prvotní investice začne vracet prakticky obratem po nasazení WMS.
Sklad bez chaosu jednou provždy máte na dosah
Kontaktujte nás pro NEZÁVAZNOU ukázku systému a úvodní konzultaci ZDARMA.